Alo Belediye

Isparta Belediyesi yönetimde, halk katılımını daha ileri götürmek amacıyla, Alo belediye 7/24 İletişim hattını devreye aldı.

Bundan böyle vatandaşlar istek ve arzularını rahatlıkla anlatabilecekler. Ayrıca belediyeye olan borçlarını da buradan öğrenme imkanına kavuşmuş olacak. Isparta halkı Türkiye’nin neresinden olursa olsun  444 55 32 iletişim hattı ile belediyeye ait tüm sorunlarını çözebilecek.

444 55 32’ye bağlanılıp; telefon tuşları yardımıyla vatandaşların belediyeye istek ve önerilerini iletmesini ve bilgi almasını sağlayan iki yönlü iletişimin ufuklarını genişletmiştir. Sistem aşağıda gösterilen alt servislerden oluşmaktadır: 1 ile Başkan'a mesaj bırakma …….. 2 ile Belediyeye mesaj bırakma …3 ile Belediyeye borçların öğrenilmesi 4 ile, duyurular için 5 ile halk temsilcisine ulaşılacaktır.

Başkan'a bırakılan mesajlar doğrudan başkan tarafından dinlenerek cevaplanmakta veya ilgili birimlere gerekli işlemler için iletilmektedir. Belediyeye bırakılan mesajlar Hizmet Masası çalışanlarınca dinlenerek Hizmet Masası kaydına alınmakta ve gerekli işlemler için yukarıda tanımlandığı gibi ilgili birimlere iletilmektedir. İstekler gerçekleştirilince de istek sahipleri ile temasa geçilerek belediyenin faaliyetlerinin planlaması açısından geri besleme alınmaktadır. Belediye borçlarının öğrenilmesi için 8 haneli sicil numarasının tuşlanmasının ardından borç; özet veya detay olarak bu servisten öğrenilebilmektedir.. Belediyenin yaptığı ihalelerin ilanları ve sonuçları da yine İletişim Sistemi'nden öğrenilebilmektedir.

© 2017 Isparta Belediyesi
Isparta Belediyesi Hizmet Binası
Mimar Sinan Caddesi No:1